န: ညက သူငယ္ခ်င္းလိုပဲ ဆက္၍ ေခၚမည္ ခိုင္ ဖတ္လို႔ ၿပီးတယ္.. ေကာင္းသားဟ
Me: ခိုင္ ကို မဖတ္ဖူးေသး။ ဒီတေခါက္ ျပန္ေတာ့ ေတြ႕ခဲ့တယ္။ တကသ ဘန ကို သိပ္မႀကိဳက္ေတာ့
န: တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္ကို.. ေႏြကႏာၱဦးရယ္.. သူ႔ကၽြန္မခံၿပီရယ္ပဲ ဖတ္ဖူးတယ္ မႀကိဳက္လို႔။ ခုေတာ့ သူမ်ား တိုက္တြန္းလို႔ ဖတ္ျဖစ္တာ။
Me: နည ေကာင္းတယ္ေျပာေတာ့ ဖတ္ၾကည့္ခ်င္သား
javascript:pop('onlinname: မဆလဘဲ
Me: သူ႕အေရးအဖြဲ႕ေတြ ကိုယ္နဲ႔ ကီးမကိုက္
န: ကာရိုက္တာေတြ ေဖာ္သြားတာ ႀကိဳက္တယ္
n: ဒါဆို ၿငိမ္းေက်ာ္ေလး ဖတ္ၾကည့္ၾကပါလားကြယ္.. ဟိဟိ
န: ဟုတ္တယ္.. ကာရန္ေတြေရာ အႏြဲ႔ေတြေရာ ေရးေတာ့ စိတ္မရွည္ဘူး တခါတေလ
Me: နယ္က အိမ္မွာ ငက၊ နဂသ၊ မစဝ (ပတက) စာအုပ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ရွိတယ္။
V: တကသဘန ကေတာ့ မ်ားၾကီးဖတ္ဖူးတယ္ ထားေတြ ဆင္စြယ္နန္းေတြပဲ မ်ားတာ .. အီေျမမွသည္ ေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။
Me: ငယ္ငယ္တုန္းက ဘာမွမရွိ အဲဒါေတြ လွန္ဖတ္တာပဲ။ ဒါေပမဲ့လည္း မရွိလုိ႔ဖတ္တာ။ မစြဲဘူး။
C: ေတာင္ၾကီးကဇတ္လမ္းဘာပါလိမ့္ တကသဘန။ တအားႏုတာပဲ ေ၇းထားတာက။
န: ဟုတ္ပ
Me: မစဝ (ပတက) ကို ကဗ်ာ ႀကိဳက္သေလာက္ လံုးခ်င္း မႀကိဳက္။
n: ေအး ဟုတ္တယ္ ရတ... မစဝ က ကဗ်ာေတာ့ ေကာင္းးး တခ်ဳိ ့ကဗ်ာမ်ား အလြတ္ေတာင္ ရေနေသးး က်က္စာမလို
V: အီေျမမွသည္ တပုဒ္ပဲ ေသခ်ာ စိတ္ထဲက်န္တယ္
n: ဇာတ္ညြန္းေရးတတ္ခ်င္တဲ့သူေတြ ၿငိမ္းေက်ာ္ ဖတ္သင့္တယ္
m: Mnemm , Emmt , tnclpsykmk are his masterpiece for me, tnclpsykmk is the best among them. Your post and your value , just thinking one's value and one's likes from books. I have almost all of pn books.
Me: ခိုင္ကေတာ့ အေျပာမ်ားတယ္။ မဖတ္ျဖစ္ေသးတာ။
m: I like him since he values what human beings should value. And the courage of the poor. He also was poor and bright. He tried to become an educated person and showed the way for the next gen. Almost half of the people on mc are under his novel influence :) at that time. Men becomes lecturers.
Me: အႏုပညာရပ္တခုခုကေန တစံုတရာကို ေမွ်ာ္လင့္ ရွာေဖြတဲ့သူနဲ႔၊ အႏုပညာရပ္တခုခုကေန ခံစားမႈကလြဲလို႔ ဘာမွ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့သူေတြဟာ အျမင္ ကြာမွာပဲ။ အဲဒါ ဘယ္သူအမွန္ ဘယ္သူအမွားမဟုတ္ဘူး။ ကြာတာက ကြာတာပဲ။ m က ပထမအမ်ိဳးထဲမွာ ပါပံုရတယ္။
m: There is no formula but preference.
Me: အႏုပညာသမားက ခံစားသူအက်ိဳးအျမတ္အတြက္လုိ႔ ရည္ရြယ္ေရးတာ ေကာင္းတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ စိတ္ထားျဖစ္မွာပါ။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္အေနနဲ႔ေတာ့ အႏုပညာသန္႔သန္႔လုိ႔ မခံစားမိေတာ့ဘူး။ အဲဒါ ကြာတယ္။ ကိုယ္ေတာ့ ကိုယ့္ ဘာလမ္းမွ မျပဘဲ၊ ဘာလမ္းမွ ျပဖို႔စိတ္ကူးမရွိဘဲ၊ အရွိအတုိင္း ခံစားမႈအတိုင္း အျပင္ကအတုိင္း ခ်ျပတတ္တဲ့စာေရးသူေတြကို ပိုသေဘာက်တယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ တကသဘနတို႔ မစဝတို႔ မႀကိဳက္ဘူးဆုိတာ အေရးအဖြဲ႕နဲ႔ ခံစားမႈပိုင္း ကိုယ္နဲ႔ မတုိက္ဆုိင္တာကိုေျပာတာ။ သူတုိ႔ ဖန္တီးမႈပိုင္းကို ေျပာတာ။ အဲဒီမွာ သူတို႔ ထည့္ေပးလိုက္တဲ့ ေစတနာဆုိတာေတြ ရည္ရြယ္ခ်က္ဆုိတာေတြကို ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒါေတြက ထိခ်င္းထိ ဦးေႏွာက္ကိုပဲ ထိတယ္။ ခံစားမႈကို မထိဘူး။ ဂ်ဴး ေနာက္ပိုင္းစာေတြလိုေပါ့။
ဂ်ဴး ေနာက္ပိုင္းစာအုပ္ေတြ ကိုယ္ လံုးဝမႀကိဳက္ေတာ့ဘူး။ အဲလုိေျပာရင္ အဲဒါ ဂ်ဴး ဖန္တီးမႈေတြကို တန္ဖိုးမထားဘူး ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး။ ႀကိဳက္တယ္ မႀကိဳက္ဘူးဆုိတာကို စကားလံုးရွိလုိ႔ သံုးလိုက္ရေပမယ့္ အဲဒါနဲ႔တင္ တထစ္ခ်ေျပာလုိ႔မရဘူး။ တကယ္ေတာ့ စကားလံုးေတြက မလံုေလာက္ဘူး။ တယ္လီပသီလိုေနတယ္။ စကားလံုးဟာ တခြန္းဆို တခြန္းပဲယူလို႔ မရဘူး။ (ကိုယ္လုိရာကို ဆြဲယူလုိ႔ မရဘူး)
ကိုယ့္အႀကိဳက္ေျပာရရင္ ဂ်ဴးကို ဝတၳဳမေရးဘဲ ေဆာင္းပါးေတြခ်ည္း ေနာက္ပိုင္းေရးေစခ်င္ေတာ့တယ္။ သူေျပာခ်င္ ေပးခ်င္တာေတြက ေဆာင္းပါးနဲ႔ပိုလုိက္ၿပီး ေဆာင္းပါးသာျဖစ္ရင္ ပိုတန္ဖိုးရွိမွာလို႔ခ်ည္း ေတြးမိတယ္။ ကိုယ့္အႀကိဳက္ေပါ့။ ေဈးကြက္ေတာ့ မသိဘူး။
ဥပမာ - ဝင္းဝင္းလတ္ အခ်စ္၏ေနာက္ဆက္တြဲ မွာဆုိရင္ သူ႕ စံျပ ဇာတ္ေကာင္ေတြဟာ တကယ့္ စံေတြပဲ။ (တကသဘနတို႔ လိုင္းမ်ိဳးပဲ)။ ဒါေပမဲ့ကြာတာက တင္ျပပံု၊ သ႐ုပ္ေဖာ္ပံု၊ အင္မတိ အင္မတန္ ကိုယ္ေတြအတြက္ ကြာတယ္။ အဲဒီလို အရည္အေသြးမ်ိဳးထက္မကေအာင္ တကသဘန ေရးခ်င္ ေရးႏိုင္မယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလို ဇာတ္ေကာင္သရုပ္ေဖာ္မႈမ်ိဳး သူ မတတ္ႏိုင္ဘူး။
တကသဘန တို႔ မစဝတုိ႔က သူတို႔ စံေတြကို လူနဲ႔တူေအာင္ (ဖတ္တဲ့လူနဲ႔ တသားတည္းက်ေအာင္) မျပႏိုင္ဘူး။ ဖတ္တဲ့လူက သပ္သပ္၊ ဇာတ္ေကာင္က သပ္သပ္ႀကီးပဲ။
န: ခိုင္ကေလာ့ လူပီသပါတယ္ (နည အဲလို ၫႊန္းလုိ႔ ဖတ္ၾကည့္ခ်င္တာ။ ခိုင္ စာအုပ္ကို အဲလုိလာေျပာ လာၫႊန္းၾကတာ 3/4 ေယာက္ရွိၿပီ။ ၿပီးေတာ့ အကုန္လံုးက တကၠသုိလ္ဘုန္းႏိုင္ ဖန္ မဟုတ္ဘူး)
Me: အႏုပညာဟာ အႏုပညာေပါ့။ အဲဒီထဲမွာ လူသားေကာင္းက်ိဳး ရည္ရြယ္ၿပီး မျဖစ္မေနပါကို ပါရမယ္ဆုိတာ နားကို မလည္ဘူး။ ဒီေနရာမွာ AP နဲ႔ အျမင္ခ်င္းတူတယ္။ ေနာက္ ဗမာစာဖတ္သူေတြရဲ႕ ေလာဘ၊ ေတာင္းဆုိမႈ သိပ္မ်ားတယ္။ အႏုပညာသမားဟာ ပရိသတ္ကို လမ္းျပရမယ္ ဘာရမယ္ ညာရမယ္ သိပ္လုပ္တာပဲ။
ေနာက္တစ္ခုက အက်င့္။ ကိုယ္ႀကိဳက္တာပဲ ေကာင္းတယ္မွန္တယ္ လုပ္ခ်င္တတ္တဲ့အက်င့္။ ဘာေၾကာင့္ႀကိဳက္ရတာဆုိတာေလးကို ဂုဏ္လုပ္လုိက္ခ်င္ေသးတာ။ သူတပါးက တန္ဖိုးမသိေလျခင္းလုပ္လုိက္ခ်င္ေသးတာ။ ဗမာဝတ္စံုဝတ္တာ ကုိယ့္ဘာသာေအးေအး မဝတ္ဘဲ မဝတ္တဲ့လူေတြကို လုိက္ရိလုိက္ဦးမွ ဆုိတာမ်ိဳးနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ပဲ။
ေကာင္းတယ္လို႔ ထင္ရမွတ္ရတိုင္း ႀကိဳက္မွာ မဟုတ္တာကုိ နားလည္ဖို႔လိုတယ္။ မႀကိဳက္ဘူးဆုိတာ မေကာင္းဘူး၊ အသံုးမက်ဘူး၊ တန္ဖိုးမရွိ/မသိဘူး ေျပာတာ မဟုတ္ဘူးဆုိတာလည္း နားလည္ဖို႔လုိတယ္။
အေတာ္ပဲ။ ကူးထားရမယ္။ ပို႔စ္တင္စရာမရွိရင္ ဒါေကာက္တင္လို႔ ရတယ္။
***
တကယ္ေတာ့ m ေျပာတာလည္း အတြင္းစိတ္ရည္ရြယ္ခ်က္က ကိုယ္ထင္သလို ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မယ္ (ဟုတ္ခ်င္လည္း ဟုတ္မယ္)။ ကိုယ္လည္း ကိုယ္လုိရာ ဆြဲယူလုိက္တာ ျဖစ္ႏုိင္တယ္။
ဒါေပမဲ့ အဓိကက သူ႕စကားလံုးေတြနဲ႔ သူ႕ကို ရည္ရြယ္ၿပီးေျပာခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ေျပာခ်င္တဲ့ သေဘာထားေတြက စကတည္းက စိတ္ထဲမွာရွိၿပီးသာ။ ဥပမာ - သူလုိလူ (ဦးခ်စ္ေမာင္) ကို မႀကိဳက္ဘူးေျပာေတာ့ တုန္႔ျပန္ၾကပံုေတြကတည္းက။ အဲဒါမ်ိဳးေတြကို ရည္ရြယ္တာပဲ။
***
ျဖည့္စြက္
TR: ရီတာဆို အဲလိုရန္ျဖစ္ရတာ ႀကိဳက္တယ္။ အားေနရင္ ရန္ျဖစ္မယ္ မဟုတ္တာေတြ အကုန္ေျပာမယ္ ဆရာႀကီးလိုလို လုပ္မယ္ သိပ္ေကာင္းတယ္ အခ်ိန္ကုန္မွန္းမသိ ကုန္သြားေရာ။
***
ထပ္မံျဖည့္စြက္
ဒီပို႔စ္ကေတာ့ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ကို ႀကိဳက္တာ ကိုယ့္ဘာသာ ႐ိုး႐ိုး မႀကိဳက္ဘဲ၊ ႀကိဳက္တတ္တဲ့လူကမွသာ ဒီလို အရည္အေသြးေကာင္းေတြကို ျမင္တတ္လို႔၊ မႀကိဳက္တတ္တဲ့လူေတြက အဲေလာက္ အသံုးမက်လို႔ ဆုိတဲ့ အမူအက်င့္ အေျပာအဆုိမ်ိဳး၊ ခုတံုးလုပ္တာမ်ိဳးလို႔ ျမင္လို႔ တင္လိုက္တာ။
အဲလို ေျပာတတ္တဲ့လူရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ စာေရးဆရာေရးျပတဲ့ အရည္အေသြးေတြ တကယ္ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာရွိတာမွန္ရင္ သူႀကိဳက္ရတဲ့အေၾကာင္းကို အဲလိုအေျပာအဆုိမ်ိဳးနဲ႔ ေျပာေနမွာကို မဟုတ္ဘူး။
အဲလုိ လူမ်ိဳးက ခုတံုးလုပ္႐ံု အႀကိဳက္ခံရတဲ့ စာေရးဆရာမွာလည္း အႀကိဳက္ခံရလို႔ ဘာမွ ဂုဏ္ယူစရာမရွိဘူး။
***
Wednesday, August 3, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
11 comments:
ေအာ္ ဒီလိုု ေတြလဲ ပိုုစ့္တင္လိုု႔ ရသလား
ေနာက္တခါ အန္တီခ်မ္း အင္တာဗ်ဴးထဲ ထည့္ေျပာခံရမယ္ ဟြန္း
ရတာေပါ့။ ရလို႔ တင္ေနတာပဲ မ်ားလွေနၿပီ။
ဒီပို႔စ္ကေတာ့ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ကို ႀကိဳက္တာ ကိုယ့္ဘာသာ ႐ိုး႐ိုး မႀကိဳက္ဘဲ၊ ႀကိဳက္တတ္တဲ့လူကမွသာ ဒီလို အရည္အေသြးေကာင္းေတြကို ျမင္တတ္လို႔၊ မႀကိဳက္တတ္တဲ့လူေတြက အဲေလာက္ အသံုးမက်လို႔ ဆုိတဲ့ အမူအက်င့္ အေျပာအဆုိမ်ိဳး၊ ခုတံုးလုပ္တာမ်ိဳးလို႔ ျမင္လို႔ တင္လိုက္တာ။
အဲလို ေျပာတတ္တဲ့လူရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ စာေရးဆရာေရးျပတဲ့ အရည္အေသြးေတြ တကယ္ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာရွိတာမွန္ရင္ သူႀကိဳက္ရတဲ့အေၾကာင္းကို အဲလိုအေျပာအဆုိမ်ိဳးနဲ႔ ေျပာေနမွာကို မဟုတ္ဘူး။
အဲလုိ လူမ်ိဳးက ခုတံုးလုပ္႐ံု အႀကိဳက္ခံရတဲ့ စာေရးဆရာမွာလည္း အႀကိဳက္ခံရလို႔ ဘာမွ ဂုဏ္ယူစရာမရွိဘူး။
ကိုယ့္အျမင္ကုိ လြတ္လပ္စြာ တင္ျပနိုင္ပါေစ..။
အမ္ လူတေယာက္က ကိုုယ့္ကိုု ၾကိဳက္ျခင္း မၾကိဳက္ျခင္း ကိုု ဂုုဏ္ယူစရာလိုု႔ဘယ္တံုုးကမွ မေတြးခဲ့
လူခ်စ္လူခင္မ်ားျခင္း ကိုုေျပာတာ မဟုုတ္ေနာ္
သုုိ႔ေသာ္ လူမုုန္းမ်ားလဲ ဘာမွ ေတာ့ မျဖစ္
တရားသေဘာနဲ႔ ၾကည့္ရင္ ဒါေတြအကုုန္ အလကား မွလား
အဂရီး တူ ဒစ္ အဂရီး ပါပဲ အမွန္ေတာ့
ေျပာခ်င္တာက ႀကိဳက္လို႔ ဂုဏ္ယူ/မယူ ကိစၥ မဟုတ္ပါဘူး။ ဗမာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႕ အက်င့္စ႐ိုက္က တခုခုကို ႐ိုး႐ိုးသားသားလုပ္တာ/ေျပာတာ/ခံယူတာ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ ခုတံုးလုပ္ေလ့ရွိတာကို ေျပာတာ။
ဘယ္စာေရးဆရာကိုမွေတာ့ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ မဖတ္ဖူးဘူး။ အလ်ဥ္းသင့္သလို ဖတ္တာပါပဲ။
တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္ရဲ႕ ျမန္မာစာ၊ စကားလံုးအသံုးအႏံႈးေတြကို ႀကိဳက္ပါတယ္။
တကၠသို္လ္ဘုန္းႏိုင္ကို မၾကိဳက္ဘူးလုိ႕ေျပာတဲ့လူေတြကုိေတာ့ အံ့ၾသပါတယ္
ခင္ဗ်ားတုိ႕ အဲလိုေျပာတာက ႏြားကိုပလာတာေကၽြးမိသလိုျဖစ္သြားရင္ စိတ္မေကာငး္ပါဘူး ဒီေလာက္ျမန္မာစာက၀ိၾကီးကိုမ်ားမေကာင္းဘူးဆိုေတာ့ရယ္ရတယ္ တကယ္ေျပာတာဇာတ္အိမ္ဘယ္ေလာက္ခိုင္လဲ
ဆိုတာလည္းၾကည့္ဦး ဘာမွမဟုတ္တဲ့ အခ်စ္၀တၳဳေတြကိုေတာ့ အထင္ၾကီးျပီး ျမန္မာစာက၀ိၾကီးကိုေတာ့ မၾကိဳက္ဘူတဲ့ ရယ္စရာေတာ္ေတာ္ေကာင္း
=)
ကိုယ္ဆုိရင္ မအံ့ၾသဘူး။ ကိုယ္သာမက ကမၻာ့လူမ်ိဳးေပါင္းမ်ားစြာ ႀကိဳက္ၾကတဲ့ စာေရးဆရာပဲျဖစ္ျဖစ္ တျခားဘာကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ တေယာက္ေယာက္က၊ (သို႔) လူနည္းစုက ႐ိုး႐ိုးသားသား မႀကိဳက္လို႔ မႀကိဳက္ဘူး ေျပာလာခဲ့ရင္ လံုးဝ မအံ့ၾသဘူး။
အရသာ မခံစားတတ္ေလ၊ အေကာင္းကို မသိတတ္လုိက္ေလ၊ ပညာရွင္ကို ေစာ္ကားလုိက္ေလ၊ အသိဉာဏ္ႏံုနဲ႔လုိက္ေလ၊ ရီစရာေကာင္းလုိက္ေလ၊ ပလာတာအရသာကို မသိတဲ့ ႏြားေတြလိုပဲ လို႔ အေပၚစီးကေန ကိုယ့္ဘာသာ ေျမႇာက္ပင့္ေတြးတဲ့အေတြးမ်ိဳး၊ ကိုယ္နဲ႔ အေတြးအျမင္ အယူအဆ အႏုပညာအရာမွာ အရသာခံစားမႈျခင္း မတူတဲ့ သူတပါးကို ႏွိမ္ခ်ခ်င္တဲ့ အေတြးမ်ိဳး လံုးဝ လံုးဝ မေတြးမိဘူး။ အဲဒီလိုလူမ်ိဳးျဖစ္ေနရတဲ့အတြက္ အေတာ္ေလးကို စိတ္သက္သာရာရမိတယ္။ =)
ကိုယ္ ဒူးရင္းသီးႀကိဳက္ေပမယ့္ မႀကိဳက္ႏိုင္တဲ့လူေတြ ရွိမွာပဲ။ သူတို႔ မႀကိဳက္တာ ဒူးရင္းသီးကိုလည္းေကာင္း၊ ဒူးရင္းသီး စားသူမ်ားကိုလည္းေကာင္း ေစာ္ကားတာလို႔ မထင္မိသလိုပဲ။ =)
ကသရဲ႕ ကြန္မန္႔မွာ လြဲေနတာတစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္။
(ဒီေလာက္ျမန္မာစာက၀ိၾကီးကိုမ်ားမေကာင္းဘူးဆိုေတာ့) ဆုိတဲ့ စကား။
တကသဘန ကို မေကာင္းဘူးလို႔ ကိုယ့္ပို႔စ္ထဲမွာ ေျပာထားသလားဆုိတာ ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ၿပီးမွ အဲဒီစာသားကို ေရးသင့္တယ္။ =)
k ?
စကားမစပ္ တကသဘန သာ အခုရွိေသးရင္ ေမးၾကည့္ခ်င္တယ္။
ဆရာႀကီးကို ႀကိဳက္ (တယ္ဆုိတဲ့) လူေတြထဲမွာ မႀကိဳက္ဘူးလုိ႔ ေျပာတဲ့လူေတြကို ပလာတာအရသာမသိတဲ့ ဉာဏ္မရွိတဲ့ ႏြားေတြလို႔ ၿမိန္ေရယွက္ေရ ေျပာတတ္တဲ့လူတန္းစားမ်ိဳးေတြပါေၾကာင္း၊ အဲလို လူတန္းစားမ်ိဳးေတြက ဆရာႀကီးစာေတြကို သိပ္ႀကိဳက္တာပဲဆုိတာကို ခုတံုးလုပ္ၿပီး မႀကိဳက္ဘူးဆုိတဲ့လူေတြကို သူတုိ႔ေလာက္ေတာင္ ဉာဏ္မရွိေၾကာင္း ဖဲ့ရြဲ႕တတ္ေၾကာင္း သိရရင္ အဲလိုလူေတြရဲ႕ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ျခင္းခံရတာအတြက္ ဆရာႀကီးအေနနဲ႔ ဂုဏ္ယူေက်နပ္စရာျဖစ္ပါသလား ဆုိတာ...
အင္း မရီတာလိုပဲ
တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္မၾကိဳက္ဘူး
ခ်စ္ေသာဤကမ႓ာေျမလား အဲတစ္အုပ္ပဲၾကိဳက္တယ္
ခင္ႏွင္းယုလဲမၾကိဳက္ဘူး
ေမာင္စိန္ဝင္းကိုလဲကဗ်ာပိုၾကိဳက္တယ္ ၾကည္ေအးကိုၾကိဳက္ေပမဲ့ဟိုးတုန္းက ေရးတာေတြကကိုယ့္အတြက္ဖတ္ရနဲနဲခက္တယ္ထင္တယ္
ေကဖြဲ႕ဆိုသီေလာက္က်မွ ဖတ္ရတာလြယ္သြားတယ္
ပီးေတာ့လဲမရီတာေျပာမွစဥ္းစားမိတာ
ကိုယ္မၾကိဳက္ေပမဲ့ သူတို႕ကိုမေကာင္းဘူးလို႕ဘယ္တုန္းကမွမထင္ခဲ့မိဘူး
ေနာက္တခါရြာျပန္ရင္ပလာတာဝယ္ပီးႏြားလိုက္ရွာေကြၽးၾကည့္အုန္းမယ္
စားရင္ျပန္ေျပာျပမယ္
ဟာ ဟုတ္တယ္။
ဒါဟာ လက္ေတြ႕စမ္းၾကည့္သင့္တယ္။
လြယ္ရင္ ဓါတ္ပံုေလးပါ ႐ိုက္လာခဲ့ပါလား။ ေဖ့ဘုတ္တို႔ ဘေလာ့တုိ႔မွာ တင္ၾကရေအာင္။ =D
Post a Comment