Friday, November 27, 2009

God Father

ဝတၳဳနဲ႔ ႐ုပ္႐ွင္ၾကားမွာ ခံစားမႈေတြ ေလ်ာ့သြားတယ္ ဆိုေပမယ့္...
God Father ကိုေတာ့ အလံုးစံု နားလည္ၿပီး၊ Dr. Zhivago ကိုေတာ့ သိပ္ မခံစားႏိုင္ဘူး။

God Father အေၾကာင္း ေျပာရရင္... ႀကိဳက္ပါတယ္။ ဝတၳဳကေတာ့ ဆုိဖြယ္ရာ မ႐ွိ...
႐ုပ္႐ွင္မွာလည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ ေကာင္းၾကပါတယ္။
Al Pacino ကိုလည္း ၾကည့္လို႔ကို မဝဘူး။ (ဤကား စကားခ်ပ္)

ဒါေပမဲ့
Johnny Fontane အတြက္ မိသားစု ေ႐ွ႕ေန Hagen က Studio Head နဲ႔ သြားေတြ႕တဲ့ အခန္းတို႔၊ အဘိုးႀကီး (Don Corleone) ရဲ႕ လက္႐ံုးတစ္ဆူ ျဖစ္တဲ့ Luca Brasi က Sollozzo အဖြဲ႕ထဲကို အသြား လုပ္ႀကံခံရတဲ့ အခန္းတို႔ကိုဆို ဝတၳဳဖတ္တုန္းက အေတာ္ စိတ္လႈပ္႐ွားခဲ့ရသေလာက္ ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ေတာ့ ဘာမွ မဟုတ္သလိုပဲ။

ဒါေပမဲ့ သားႀကီး Sonny လုပ္ႀကံခံရၿပီး ဆံုးေတာ့ Hagen ေ႐ွ႕မွာ Don Corleone ငိုတဲ့ အခန္းနဲ႔၊ ႐ုပ္ပ်က္ ဆင္းပ်က္ ျဖစ္ေနတဲ့ သား အေလာင္းကို သူ႕အေမ မျမင္ရခင္ သူ႕ေက်းဇူး ႐ွိခဲ့ဖူးတဲ့ သုဘရာဇာဆီမွာ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ျပင္ေပးဖို႔ ေတာင္းဆုိတဲ့ အခန္းကေတာ့ ရင္ထဲကို သိပ္ ထိတာပဲ။

dead body ကို ဖြင့္ျပၿပီး ယူက်ံဳးမရတဲ့ အသံနဲ႔ ေျပာတယ္။
"ၾကည့္စမ္းပါဦးကြာ ငါ့သားကို သူတို႔ လုပ္ထားလိုက္ၾကတာ" တဲ့။

ဒါေပမဲ့
ဒုစ႐ိုက္ ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္ႀကီး လူေသအေလာင္းတစ္ေလာင္းနဲ႔ အတူ သူ႕ဆီလာၿပီး တင္ေနတဲ့ ေက်းဇူးေႂကြးကို ဆပ္ခိုင္းမယ္ ဆုိေတာ့ ဒုစ႐ိုက္မႈတစ္ခုနဲ႔ အေလာင္းေဖ်ာက္ခိုင္းမယ္ ထင္ၿပီး၊ ႀကံရာပါ ျဖစ္မွာ စိုးရိမ္ေနတဲ့ သုဘရာဇာႀကီး Bonasera ရဲ႕ feeling ကိုေတာ့ ဝတၳဳဖတ္တုန္းက ရခဲ့ေပမယ့္ ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ေနခ်ိန္မွာ မရေတာ့ဘူး။

ၿပီးေတာ့ အခန္း အစီအစဉ္ကစ ကြာသြားတယ္။ ဝတၳဳမွာတုန္းက God Father လူေသ အေလာင္းတစ္ေလာင္းနဲ႔ အတူ Bonasera ဆီ ေရာက္လာတဲ့ အခါ သူ႕လိုပဲ ဘာမွန္းမသိဘဲ တထိတ္ထိတ္ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ေနာက္မွ Sonny ေသရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက လာတယ္။

႐ုပ္႐ွင္မွာေတာ့ Sonny ပစ္သတ္ခံရတာကို ျပၿပီးမွ Bonasera ဆီ အေလာင္းျပင္ဖို႔ လာတာကို ျပတယ္။ (လို႔ ထင္တယ္။ ကိုယ့္ဘာသာလဲ မေသခ်ာေတာ့ဘူး)

အဲဒီ ႐ုပ္႐ွင္မွာ အဆာပလာေတြကို ေထာင့္ေစ့ေအာင္ ထည့္ႏိုင္တာေတာ့ အခ်ိန္ေပးၿပီး ၾကည့္ရက်ိဳးနပ္တဲ့ တစ္ခ်က္ပါပဲ။

ဥပမာ -
သမီးျဖစ္သူရဲ႕ အမႈကိစၥကို God Father ေ႐ွ႕မွာ ေျပာရင္းနဲ႔ ဝမ္းပန္းတနည္း ျဖစ္လာတဲ့ Bonasera ကို တစ္ခြက္ေလာက္ ကမ္းေပးဖို႔ သူ႕လူေတြကို လက္ဟန္ျပတာမ်ိဳး။

တခ်ိဳ႕ ကဒ္ ေတြကေတာ့ ႐ုပ္႐ွင္မို႔လို႔သာ ၿပီးျပည့္စံုေအာင္ ခံစားႏိုင္တာလို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။
Tattaglia ဘက္က လူေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးေနတုန္း သားႀကီး Sonny က စကားျဖတ္ေျပာတာကို မ်က္ႏွာရိပ္၊ မ်က္ႏွာကဲနဲ႔ တားတဲ့ အခန္းမ်ိဳး။

"ကၽြန္ေတာ့ဘက္က လိုအပ္ခ်က္ေတြ ႐ွိခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူတို႔ေတြဟာ နားေထာင္ေနရမယ့္ အခ်ိန္မွာ ဝင္ေျပာၾကတယ္။"

ဟုိလူေတြ ျပန္သြားတဲ့အခ်ိန္ စကားျဖတ္ေျပာတာနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ သားႀကီးကို ဆူတဲ့ အခန္းမွာ Sonny ပို႔ေပးသြားတဲ့ အခံမ်က္ႏွာဟာ သိပ္ေကာင္းတယ္။ အဲဒီကဒ္မွာ Marlon Brando ဘက္က မ်က္ႏွာကို အျပည့္ ျပမသြားေပမယ့္ Sonny ခံေပးထားတဲ့ မ်က္ႏွာကဲနဲ႔ တင္ ၿပီးျပည့္စံုတယ္။

လူလားေျမာက္ အိမ္ေထာင္က်လို႔ ကေလးအေဖေတာင္ ျဖစ္ေနၿပီးတဲ့ သားအေပၚမွာ တည္ေနဆဲ ဖခင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ၾသဇာအာဏာ အတိုင္းအဆကို အဲဒီမွာ ေသခ်ာျပႏိုင္တယ္။ Sonny သ႐ုပ္ေဖာ္သြားတဲ့ မ်က္ႏွာဟာ အံ့ၾသစရာပဲ။ (
ဗမာသ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ...ဗမာသ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ... အင္း... မေျပာေတာ့ပါဘူး။ ေလကုန္တယ္။ လက္ေညာင္းတယ္။)

ၿပီးေတာ့ Marlon Brando ဟာ အဲဒီတုန္းက အသက္ 48 ႏွစ္ပဲ ႐ွိေသးတယ္။
ဘယ္ေလာက္ေကာင္းတဲ့ မိတ္ကပ္လဲလို႔။ အဲဒါ IMDB မွာ make up ျခယ္ေနတဲ့ ပံုေတြေတြ႕လို႔ အသက္ ျပန္တြက္ၾကည့္ေတာ့မွ သိရတာ။ မဟုတ္ရင္ တကယ္ အသက္ ၇ဝ ေလာက္လို႔ ထင္ေနမွာပဲ။

Michael လဲ Siciliy ကၽြန္းမွာ ေရာက္ေနၿပီး၊ Sonny ဆံုးၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ရန္စ အားလံုးကို ႐ုပ္သိမ္းဖို႔ သူ ဆံုးျဖတ္ၿပီး powerful man ေတြ အကုန္စုၿပီး အစည္းအေဝး လုပ္တဲ့ အခန္းမွာေတာ့ အႀကိဳက္ဆံုးစကား တစ္ခြန္း ႐ွိပါတယ္။

"လက္တံု႔ျပန္တာနဲ႔ မင္းရဲ႕သားက မင္းဆီ ျပန္ေရာက္လာႏိုင္မွာလား။
က်ဳပ္သားေရာ
က်ဳပ္ဆီ ျပန္ေရာက္လာႏိုင္မွာ မို႔လို႔လား။

ဒါေပမဲ့
က်ဳပ္မွာ တဖက္စြန္းေရာက္တဲ့ အေၾကာင္းတစ္ခုေတာ့ ႐ွိတယ္။

က်ဳပ္သားငယ္ဟာ Sollozzo ကိစၥနဲ႔ ဒီကေန တျခားမွာ ေ႐ွာင္ေနရတယ္။
သူ႔ကို
ဒီ ျပန္ေခၚဖို႔ လုပ္ရမယ္။ ျပစ္တင္စြဲခ်က္ေတြ မွန္သမွ်ကို အကုန္ ေမ့ပစ္လုိက္မယ္။

ဒါေပမဲ့
က်ဳပ္ဟာ အယူသည္းတဲ့သူ ျဖစ္တယ္ေနာ္။
မေတာ္တဆမႈေလး တစ္ခုခု သူ ႀကံဳရတာနဲ႔...
ရဲအရာ႐ွိ တစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ႕ ပစ္ခတ္ခံရတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္...
အက်ဉ္းေထာင္ထဲ ေရာက္ၿပီး သူ႕ဘာသာ ဆြဲႀကိဳးခ် သတ္ေသသြားရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္...
ဒါမွမဟုတ္ သူ႕အေပၚ မိုးႀကိဳးခခဲ့တယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ...

ဒီအခန္းထဲမွာ ႐ွိေနတဲ့ လူတခ်ိဳ႕ကို က်ဳပ္ အျပစ္တင္မိမွာ ျဖစ္တယ္။
ဒါ့အျပင္ ဘယ္ေတာ့မွ ခြင့္လႊတ္မွာ မဟုတ္ဘူး။

***

အဲဒီလို အဆံုးစြန္ထိ စကားကို အကုန္ေျပာလိုက္တာ သိပ္သေဘာက်တယ္။
ဘာမွ မဆိုင္တဲ့ မိုးႀကိဳး သူ႕သားအေပၚ က်ခဲ့မယ္ ဆုိရင္ေတာင္မွ ဒီလူေတြကို ခြင့္မလႊတ္ဘူး ဆုိတယ္။ သူ႕ character နဲ႔ ကြက္တိပဲ။

Michael (Al Pacino) သ႐ုပ္ေဆာင္သြားတာလည္း အပိုအလိုမ႐ွိ ကြက္တိပဲ။
တကယ္ေတာ့ သူက Siciliy ကၽြန္းမွာ
Apollonia မိုးႀကိဳးခေနတာ။
(So they are called men. <<< ဤကား စကားခ်ပ္။)

Michael အေမရိကန္ ျပန္ေရာက္ၿပီး၊ ရီးစားေဟာင္း Kay နဲ႔ ေျပာၾကတဲ့ အခန္းကိုလည္း ႀကိဳက္တယ္။

"ငါ့ အေဖလည္း တျခား powerful man ေတြထက္ ဘာမွ မကြာျခားပါဘူး ေကးရယ္။
ဆီနိတ္တာ တစ္ေယာက္လို၊ သမၼတ တစ္ေယာက္လိုပါပဲ။"

"ဒါေပမဲ့ သူတို႔ (ဆီနိတ္တာတို႔၊ သမၼတတို႔) လူမသတ္ဘူး။"

အဲဒီမွာ "အဲဒါ ငါ့ မိသားစုပါ ေကးရယ္။ ငါ မဟုတ္ပါဘူး။" လို႔ ဇာတ္လမ္းအစ မိသားစုအေၾကာင္းေတြ ေကးကို မိတ္ဆက္ေျပာျပတဲ့ အခန္းေလးကို ဖ်တ္ခနဲ ျပန္ သတိရမိေစတယ္။

***
"ေဖေဖ့ လုပ္ငန္းေတြကို Sonny နဲ႔ Fredo တို႔ ဆက္ခံဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။ မင္း အတြက္ မရည္႐ြယ္ခဲ့ပါဘူး သားရယ္။ မင္းကို ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ တစ္ေယာက္အျဖစ္၊ သမၼတ တစ္ေယာက္ အျဖစ္
ေဖေဖက ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့လည္း အခ်ိန္ေတြ မေလာက္ခဲ့ဘူး။"

တစ္ခါတစ္ခါက်ေတာ့လည္း မလြဲမေ႐ွာင္သာတဲ့ ကိစၥေတြ ေလာကမွာ အမ်ားသားပဲ လို႔ ေတြးမိတယ္။

ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူမွ တြန္းပို႔တာ မဟုတ္ဘဲ ကိုယ့္သေဘာနဲ႔ကိုယ္ လုပ္တဲ့ ကိစၥေတြအတြက္ေတာ့ အနစ္နာခံတယ္၊ စေတးတယ္ ဆုိၿပီး အသံေကာင္း ဟစ္ေနတာ ၾကားရရင္ အန္ခ်င္တယ္။
(ကိုယ့္သမိုင္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေဖာ္ျပတာေလာက္ အၾကည္
ညိဳ ပ်က္တာ မ႐ွိဘူး။ <<< ဤကား စကားခ်ပ္။)

***
Don
Corleone ဆံုးေတာ့ ဝတၳဳထဲကအတိုင္း သူ႕ အခ်စ္ဆံုးသား Micheal ရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲမွာ လို႔ ႐ိုက္ျပရင္ ေကာင္းမွာပဲ လို႔ ႏွေမ်ာမိတယ္။ ဝတၳဳထဲကအတိုင္း ခရမ္းခ်ဉ္ပင္ေတြေတာင္ စိုက္ျပထားၿပီးမွ...

***
အႀကိဳက္တကာ့ အႀကိဳက္ဆံုးကေတာ့ ဇာတ္သိမ္းခါနီးမွာ ေယာကၹေတာ္ Carlo နဲ႔ စကားေျပာခန္းပဲ။

You think that could make fool a Corleone?
Don't do this to me, please.
Only don't tell me you're innocent.
Because it insults my intelligence. Makes me very angry.

"မင္းကို မင္း အျပစ္ကင္းတယ္ လို႔ မေျပာနဲ႔ Carlo
အဲဒါ ငါ့ စဉ္းစား ဆင္ျခင္ႏိုင္စြမ္းကို ေစာ္ကားလုိက္တာပဲ။"


သိပ္မွန္တယ္။
တခ်ိဳ႕ေတြ လွည့္စားမယ္ ႀကံရင္ တဖက္လူရဲ႕ ဉာဏ္ရည္ဉာဏ္ေသြးကို အေလးထားေသာအားျဖင့္၊ ေလ်ာ့မတြက္ေသာအားျဖင့္၊ နည္းနည္းေလး ပိုၿပီး စဉ္းစဉ္းစားစား trick လုပ္သင့္တယ္။
ခုမွ အ႐ြယ္ေရာက္ကာစ ကေလးတစ္ေယာက္ကို လွည့္စားသလို အကြက္မ်ိဳးေတြ လွ်ာအ႐ိုး မ႐ွိတုိင္း မသံုးသင့္ဘူး။ (ဤကား စကားခ်ပ္။)

***
တကယ့္ အဆံုးသတ္ကေတာ့ ဝတၳဳသာ ဖတ္မထားရင္ ခံစားလို႔ ရမွာ မဟုတ္ဘူး။
Micheal ဟာ သူ႕အေဖရဲ႕ လုပ္ငန္းေတြေပၚမွာသာ မကဘဲ၊ သူ႕အေဖ ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြေပၚမွာပါ ေရာက္ေနၿပီ ဆုိတာကို သိနားလည္လိုက္ရတဲ့ ေကးရဲ႕ မ်က္ႏွာကေလး။

အဲဒါကိုေတာ့ စာ ဖတ္မထားရင္ လံုးဝ ရလိုက္မယ္ မထင္ဘူး။

***

11 comments:

Anonymous said...

"If you choose to do something, then you shouldn't say it's a sacrifice, because nobody forced you to do it"

ဒီစာသားကုိ ေဒါ ၤေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာတာလုိ ့ဖတ္ဖူးတယ္။ အရမ္းလဲသေဘာက်တယ္။ ဘယ္မွာလဲေတာ့လဲ မသိေတာ့ဘူး။ ရီတာ့ စာထဲက (ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူမွ တြန္းပို႔တာ မဟုတ္ဘဲ ကိုယ့္သေဘာနဲ႔ကိုယ္ လုပ္တဲ့ ကိစၥေတြအတြက္ေတာ့ အနစ္နာခံတယ္၊ စေတးတယ္ ဆုိၿပီး အသံေကာင္း ဟစ္ေနတာ ၾကားရရင္ အန္ခ်င္တယ္။
)ဒီအပုိဒ္ေလးနဲ့ ေတာ္ေတာ္အပ္စပ္တယ္။ အဲဒါ ေဂါ့ဒ္ဖားသား ထဲကစာသားလား။ ရီတာ့ ဆီမွာ မမန့္ျဖစ္ေပမယ့္ အသစ္တင္တုိင္းလာအားေပးေနပါတယ္။ ေမာင္ ကိုကုိ ႏွင့္ မရီတာမ်ားေရးၿပီလားဆုိၿပီးေပါ့ း)

JeuJue

Bino said...

Your comment on God Father is reasonable.
I had watched this movies Part I,II,II many time.
But I can't detail describe it as you.
I like that movies so much.
Well come to discuss other movies.

BINO

နန္းညီ said...

We Own The Night ဆိုတဲ့ကားကိုလည္း ၾကည့္ပါလား.. မိုက္တယ္.. အဲ့ကား ဘာသာျပန္ရတုန္းက အရမ္းေက်နပ္ခဲ့တာ..

littlebrook said...

ေဂါ့ဒ္ဖားသားေလာက္ေတာ့ မေကာင္းပါဘူး နန္းညီရာ ... ေဂါ့ဒ္ဖားသားက တကယ့္ကို ဂႏၱ၀င္
ဗမာမင္းသား မင္းသမီးေတြက သရုပ္ေဆာင္တာထက္ စကားေတြရြတ္ျပၾကတာေလ ..အဲ့ဒါ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လူမ်ိဳးဓေလ့နဲ႔တူတယ္ဗ်...

Rita said...

JeuJue >>> ေမာင္ ကိုကို နဲ႔ မရီတာ ဆက္ေရးပါမယ္။ ေျပာျပန္ၿပီ =)

အဲဒီကားကို ၾကည့္ရင္း အဲဒီ အခန္းလဲ ေရာက္ေရာ ဘယ္မွာမွန္းမသိ ဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ အဲဒီ စာသားကို သြားၿပီး သတိရလိုက္တယ္။ အဲဒီမွာ အဲဒီအေတြးကို ခ်ေရးလိုက္တာ။ အဲဒီစကားဟာ သိပ္ေျပာသင့္တယ္။

ကိုယ္လုပ္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ျပန္မေျပာနဲ႔လို႔ ကိုယ္ ဆုိလိုခ်င္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေျပာျပပါမွ က်န္တဲ့လူေတြ သိမွာေပါ့။

ဒါေပမဲ့ ေျပာပံုေျပာနည္းနဲ႔ ေျပာရတဲ့ ရည္႐ြယ္ခ်က္က လိုေသးတယ္ မဟုတ္လား။

ငါတို႔ ဒါေတြ လုပ္ခဲ့ရတာေဟ့ နင္တို႔က ဘာလုပ္ခဲ့ရလို႔လဲ ဆိုတဲ့ အေပါက္မ်ိဳးေတာ့ လာ ခ်ိဳးလို႔ မသင့္ေတာ္ဘူး မဟုတ္လား။

တကယ္ေတာ့ စာေရးတာပဲျဖစ္ျဖစ္ စကားေျပာတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခံစားခ်က္တခုခုေတာ့ ပါစၿမဲ မဟုတ္လား။ ေျပာလိုက္၊ ေရးလိုက္တဲ့လူတေယာက္ရဲ႕ အဲဒီခံစားခ်က္နဲ႔ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကိုလဲ ေဘးလူေတြက ကူးစက္ခံစားလို႔ ရတာပဲ မဟုတ္လား။

ငါ့စကား ႏြားရ ေတြေတာ့ ကိုယ္ တကယ္ပဲ အန္ခ်င္တာ။

Uncle Bino >>> II နဲ႔ III ကို ေတြ႕ေပမယ့္ မဝယ္ျဖစ္ခဲ့ဘူး အန္ကယ္။ ဇာတ္လမ္းကို မသိတာနဲ႔။ ၾကည့္ၿပီးတဲ့ကားတခ်ိဳ႕အေၾကာင္း ေရးပါဦးမယ္။

နန္းညီ & little brook >>> နန္းညီ ၫႊန္းတယ္ဆိုေတာ့ ေတြ႕ရင္ ၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ ၾကည့္ဦးမယ္။ ၿပီးမွ ဘယ္ဟာ ပိုေကာင္းလဲ ေျပာမယ္။ =)

shwe said...

တစ္ခုေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။ ၾကည့္ေကာင္း တဲ့ ဇာတ္လမး္ေလးေတြ နာမည္ ေဖာ္ျပေပးေစခ်င္ပါတယ္။ ညီမက ဇာတ္လမ္းသာၾကည့္ခ်င္တာ ဘယ္ကားၾကည့္ရမွန္းမသိ လို႕။ ေက်းဇူး

Rita said...

shwe >>> ကိုယ္လဲ ႐ုပ္႐ွင္ fan မဟုတ္ေတာ့ သိပ္မၫႊန္းတတ္ဘူး ညီမေလးရယ္။ ဒီ link ေလးကိုေတာ့ သြားၾကည့္လိုက္ပါဦး။ အဲဒီမွာ ko boyz က list လုပ္ထားတယ္။ သူၫႊန္းတယ္ဆုိေတာ့ ေကာင္းလို႔ ျဖစ္မွာပါ။

http://heartstations.blogspot.com/2009/08/blog-post_19.html

သီဟသစ္ said...

ရီတာေရ

အ တယ္ေျပာရင္ ခံရမွာပဲ။ GodFather ကုိနာမည္ပဲ ၾကားဖူးျပီး စာအုပ္လည္း မဖတ္ဖူးဘူး ရုပ္ရွင္လည္း မၾကည့္ဖူးဘူး

ခုေတာ့ ရုပ္ရွင္ရွာၾကည့္ေနျပီ..

Thanks..

khin oo may said...

ေယာက္က်္ားေလးျဖစ္ျပီး တုံးလိုက္တာ၊ ေဂါ့ဖာသား ေတာင္မၾကည့္ဖူဘူးတဲ့

အန္တီခ်မ္းပါ said...

မမရိတာ
စကားခ်ပ္ေတြမ်ားေနတယ္

ဒါေပမယ့္ ရုပ္ရွင္ ေဆာင္းပါးေကာင္းတပုဒ္ပါ
ေဆြးေႏြးခ်က္ေတြ ၾကည့္သူအျမင္ေတြထည့္ေရးတာလဲ ၾကိဳက္တယ္

အခ်စ္ကားေတြေကာ ၾကိဳက္တတ္လား
P.S i love you
the note book
pride and prejudice

ကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ေအာ္တိုင္းမ္ေဖးဘရိတ္ေတြပဲ
ဒီေန႔ေတာင္ ျပန္ၾကည့္ေသးတယ္
ပရိုက္အန္ ပရဲဂ်ဒစ္ ကို
အရမ္းႀကီဳက္တာပဲ
စကားမစပ္
တေန႔က ရံုမွာ
မိုးရဲ႕
နင္ဂ်ာ လူသတ္သမားသြားၾကည့္တယ္
ေတာ္ေတာ္မေကာင္းတာပဲ
လံုးဝညံ့တယ္
ပိုက္ဆံကုန္ရတာ မတန္ဘူး
၂၀၁၂ ကေတာ့ စိုးစိုးပါ

Spring said...

ေနာက္ဆုံးအခန္းမွာ..
မိုက္ကယ္အလုပ္ကိတ္စေဆြးေႏြးေနတုန္း
ဟိုဘတ္ခန္းမွာ ရွိတဲ႔ ေကးနဲ႕ တံခါးေလးကအေျဖးေျဖးပိတ္သြားျပီး...
ျခားသြားတာကိုျပတာမလား
အၾကိဳက္ဆုံး႐ုပ္ရွင္ေတြ စာအုပ္ေတြထဲက တခုပါပဲ