(ငယ္ရြယ္တဲ့ ရဟန္းပ်ဳိေတြ အေနနဲ႔ ကာမဂုဏ္ အာ႐ံုတခ်ဳိ႕ကို မေကာင္းမွန္း သိေပမဲ့ မပယ္ေဖ်ာက္ႏိုင္ေသးတာမို႔ မွားယြင္းႏိုင္တယ္။ ဒါေတြကို ျပဳ႐ံုမွ်နဲ႔ သာသနာ ပ်က္မသြားဘူး။ - စာေရးသူ တစ္ဦး ID ျဖင့္ ေရးသည္။)
ဒါဟာ သူတို႔ ပုထုဇဉ္မို႔ပါ ဆိုၿပီး ေလ်ာ့ေတြး ရမယ့္ အရာလို႔ ကိုယ္ေတာ့ ခုထိ လက္မခံဘူး။
ဘာျဖစ္လို႔ ဆိုေတာ့ လူပုထုဇဉ္မဟုတ္လို႔ပဲ။ လူလိုေနခ်င္ရင္ လူဝတ္နဲ႔ပဲေန႐ံု႐ွိမယ္။
သကၤန္းဝတ္ၿပီးထားရင္ေတာ့ ရဟန္းလိုက်င့္မွရမယ္။ ဒီလို မက်င့္လို႔ သာသနာ မပ်က္ဘူး။ မကြယ္ဘူးေျပာတယ္။ ဒါျဖင့္ ဒီလို က်င့္တဲ့သူေတြ မ်ားလာတာဟာ ထြန္းကားေနတာလား။
ပ်က္ျခင္း ကြယ္ျခင္းထိ မေရာက္ေပမယ့္ ဒါဟာ မထြန္းကားျခင္း တနည္း ေမွးမွိန္ျခင္းပဲ လို႔ ကိုယ္ကေတာ့ ယူဆတယ္။ သာသနာႀကီးရဲ႕ အႏွစ္သေဘာေကာင္းေနတာနဲ႔ပဲ က်န္တဲ့ လူေတြ သကၤန္းဝတ္ေတြ ဘာလုပ္လုပ္ ေကာင္းၿမဲ ေကာင္းဆဲပဲ လုိ႔ ယူဆရင္ေတာ့ ကိုယ္နဲ႔ ေတြးတာျခင္း မတူေတာ့ဘူး။
တကယ္ေတာ့ ဘယ္သူမွလည္း ဒါေတြခ်ည္း ေခါင္းထဲထည့္ၿပီး အကုသိုလ္ ယူမေနဘူး။
လူဆိုတာ ငါငါငါနဲ႔ ငါ့အတြက္ ေကာင္းေအာင္ပဲ ဦးစားေပး စဉ္းစားေနၾကတာမို႔ ကိုယ့္အတြက္ ေကာင္းရာမြန္ရာ ေပးႏိုင္မယ့္ ေလးစားေလာက္သူေတြဆီကိုပဲ ခ်ဉ္းကပ္ၾကမွာ။
အဲဒီကိစၥ ဘယ္သူ႔ၫႊန္ၾကားခ်က္မွေတာင္ တကယ္ေတာ့ မလိုအပ္ဘူး။
လူ ဆုိတာ ကိုယ့္အတြက္ ကိုယ္ေတာ့ လုပ္တတ္တာခ်ည္းပဲ။
သို႔ေသာ္ ဆိုခဲ့ၿပီးသလို ေျပာေရး႐ွိရင္ေတာ့ ေျပာအပ္လွ၏ ပဲ။
အႏွစ္ကေတာ့ သကၤန္းဝတ္ရင္ ရဟန္းျဖစ္ၿပီ။
ပုထုဇဉ္မကလို႔ ဘာျဖစ္ျဖစ္ လူလိုေနခ်င္လို႔ မရေတာ့ဘူး။
လူလို ေနခ်င္ရင္ လူပဲလုပ္ေနဖို႔႐ွိတယ္။
သာသနာ့ေဘာင္ဆုိတာ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းျပဳရာအရပ္ မဟုတ္ဘူး။
မကြယ္႐ံု မကြယ္တာနဲ႔ ထြန္းကားတယ္ေျပာတာနဲ႔လည္း တကယ္ေတာ့ ေတြးၾကည့္ေလ မဆိုင္ေလပဲ။
***
ျပန္တင္ခ်င္လာလို႔ တင္လုိက္ပါတယ္။
ဒီကိစၥ မၿပီးေသးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။
ဒါေပမဲ့ comment ထဲမွာ မထင္မ႐ွားျဖစ္ေနလို႔၊ post ျဖစ္ေစခ်င္လုိ႔ ျပန္တင္တာပါ။
ဒီလိုမ်ိဳး post ျဖစ္ေအာင္ ျပန္တင္ခဲ့တဲ့ comment ေတြ ႐ွိပါတယ္။
***
ဒါဟာ သူတို႔ ပုထုဇဉ္မို႔ပါ ဆိုၿပီး ေလ်ာ့ေတြး ရမယ့္ အရာလို႔ ကိုယ္ေတာ့ ခုထိ လက္မခံဘူး။
ဘာျဖစ္လို႔ ဆိုေတာ့ လူပုထုဇဉ္မဟုတ္လို႔ပဲ။ လူလိုေနခ်င္ရင္ လူဝတ္နဲ႔ပဲေန႐ံု႐ွိမယ္။
သကၤန္းဝတ္ၿပီးထားရင္ေတာ့ ရဟန္းလိုက်င့္မွရမယ္။ ဒီလို မက်င့္လို႔ သာသနာ မပ်က္ဘူး။ မကြယ္ဘူးေျပာတယ္။ ဒါျဖင့္ ဒီလို က်င့္တဲ့သူေတြ မ်ားလာတာဟာ ထြန္းကားေနတာလား။
ပ်က္ျခင္း ကြယ္ျခင္းထိ မေရာက္ေပမယ့္ ဒါဟာ မထြန္းကားျခင္း တနည္း ေမွးမွိန္ျခင္းပဲ လို႔ ကိုယ္ကေတာ့ ယူဆတယ္။ သာသနာႀကီးရဲ႕ အႏွစ္သေဘာေကာင္းေနတာနဲ႔ပဲ က်န္တဲ့ လူေတြ သကၤန္းဝတ္ေတြ ဘာလုပ္လုပ္ ေကာင္းၿမဲ ေကာင္းဆဲပဲ လုိ႔ ယူဆရင္ေတာ့ ကိုယ္နဲ႔ ေတြးတာျခင္း မတူေတာ့ဘူး။
တကယ္ေတာ့ ဘယ္သူမွလည္း ဒါေတြခ်ည္း ေခါင္းထဲထည့္ၿပီး အကုသိုလ္ ယူမေနဘူး။
လူဆိုတာ ငါငါငါနဲ႔ ငါ့အတြက္ ေကာင္းေအာင္ပဲ ဦးစားေပး စဉ္းစားေနၾကတာမို႔ ကိုယ့္အတြက္ ေကာင္းရာမြန္ရာ ေပးႏိုင္မယ့္ ေလးစားေလာက္သူေတြဆီကိုပဲ ခ်ဉ္းကပ္ၾကမွာ။
အဲဒီကိစၥ ဘယ္သူ႔ၫႊန္ၾကားခ်က္မွေတာင္ တကယ္ေတာ့ မလိုအပ္ဘူး။
လူ ဆုိတာ ကိုယ့္အတြက္ ကိုယ္ေတာ့ လုပ္တတ္တာခ်ည္းပဲ။
သို႔ေသာ္ ဆိုခဲ့ၿပီးသလို ေျပာေရး႐ွိရင္ေတာ့ ေျပာအပ္လွ၏ ပဲ။
အႏွစ္ကေတာ့ သကၤန္းဝတ္ရင္ ရဟန္းျဖစ္ၿပီ။
ပုထုဇဉ္မကလို႔ ဘာျဖစ္ျဖစ္ လူလိုေနခ်င္လို႔ မရေတာ့ဘူး။
လူလို ေနခ်င္ရင္ လူပဲလုပ္ေနဖို႔႐ွိတယ္။
သာသနာ့ေဘာင္ဆုိတာ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းျပဳရာအရပ္ မဟုတ္ဘူး။
မကြယ္႐ံု မကြယ္တာနဲ႔ ထြန္းကားတယ္ေျပာတာနဲ႔လည္း တကယ္ေတာ့ ေတြးၾကည့္ေလ မဆိုင္ေလပဲ။
***
ျပန္တင္ခ်င္လာလို႔ တင္လုိက္ပါတယ္။
ဒီကိစၥ မၿပီးေသးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။
ဒါေပမဲ့ comment ထဲမွာ မထင္မ႐ွားျဖစ္ေနလို႔၊ post ျဖစ္ေစခ်င္လုိ႔ ျပန္တင္တာပါ။
ဒီလိုမ်ိဳး post ျဖစ္ေအာင္ ျပန္တင္ခဲ့တဲ့ comment ေတြ ႐ွိပါတယ္။
***
5 comments:
မရီတာ ေရးထားတာေတြအာလုံးကုိဖတ္သြားတယ္.နားလည္တာရွိသလုိ နားမလည္တာလည္းရွိ၏၊ ျပန္တင္ခ်င္တဲ့ comment တစ္ခုကုိေတာ့ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ျဖစ္ ္ပါတယ္၊ ဘာကုိဦးတည္ပီ ဘာကုိရည္ရြယ္ခ်က္ထား ေရးမွန္း မသိရုိးအမွန္ပါ.ဒါေၾကာင့္ ကြန္မန္႕ေပး တာမ်ား ဦးတည္ခ်က္နဲ႕ လြဲသြားရင္ ခြင့္လြတ္ ပါ.မရီတာေျပာတဲ့အႏွစ္ကေတာ့-----ဆုိတဲ့ဟာက ဒီေနရာမွာ ကြန္မန္႔ေပးမဲ့ အႏွစ္နဲ႕ေတာ့ တခ်ိဳ႕မ တူပါဘူး.
အႏွစ္ကေတာ့ ------ရဟန္းတုိင္းသက္န္ဝတ္ပီ၊ သင္က္န္းဝတ္တုိင္းရဟန္းမဟုတ္ပါ။
အို..အသိဥာဏ္နည္းပါးလိုက္တာ ။ "သကၤန္းဝတ္ရင္ ရဟန္းျဖစ္ၿပီ။" တဲ႔...ေဒၚရီတာရယ္..စာေတြဖတ္လာသမွ် ဒီတစ္ခ်က္ကေတာ႔....ေခါင္းမာေနမဲ႔အစား၊ ျပန္ရန္မူေနမဲ႔အစား ေသခ်ာ စဥ္းစားေစခ်င္မိပါတယ္။ သကၤန္းကို ခါးမွာ ပတ္တိုင္း ရဟန္းမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး၊ ရဟန္းတုိင္းကေတာ႔ သကၤန္း၀တ္ၾကပါတယ္။ နားလည္ႏိုင္ပါေစ....
ဦးဇင္း ကို ေသခ်ာျပန္မလုိ႔ပါ။ ႐ံုးမွာမို႔ ခု မျပန္ျဖစ္ေသးပါ။ ညက်မွ email ပို႔ျဖစ္ရင္ ပို႔၊ ဒါမွ မဟုတ္လဲ gtalk ကေန ေျပာပါမယ္ ဘုရား။ ဦးဇင္းကို ေမးစရာလည္း ႐ွိေသးတာေၾကာင့္ပါ။
Anonymous << မွန္တယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ရဟန္းလို႔ မသံုးဘဲ သကၤန္းဝတ္လု႔ိ ကိုယ္ ေတာက္ေလ်ာက္ သံုးလာတာေရာ ျမင္မိပါသလား။
ဒါေၾကာင့္မို႔ ေျပာခဲ့တာ။
ရဟန္းလို မက်င့္ခ်င္ဘဲ လူလိုက်င့္ေနခ်င္ရင္ သကၤန္းကို ဝတ္မေနသင့္ဘူး။ လူလုိပဲ ေနသင့္တယ္။
ရဟန္းအသြင္ယူရင္ ရဟန္းလို က်င့္သင့္တယ္။
သာသနာ့ေဘာင္ဟာ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း ျပဳရာ အရပ္မဟုတ္ဘူး။
ကိုယ္ဘာကို ဆိုလိုတာလဲ ဆိုတာ (ေခါင္းမာေနမဲ႔အစား၊ ျပန္ရန္မူေနမဲ႔အစား ေသခ်ာ စဥ္းစားေစခ်င္မိပါတယ္။ နားလည္ႏိုင္ပါေစ။) << လက္ေညာင္းလို႔ Anonymous ေရးထားတာပဲ ျပန္ၿပီး copy လုပ္ေပးလိုက္တယ္။
(သကၤန္းဝတ္ၿပီးထားရင္ေတာ့ ရဟန္းလိုက်င့္မွရမယ္။) လို႔ ေရးထားတာကိုေရာ နားလည္ပါသလား။ ဘာေၾကာင့္ပဲ ဝတ္ဝတ္ သကၤန္းဝတ္ၿပီးထားရင္ေတာ့ ရဟန္းလိုက်င့္မွ သင့္ေတာ္မယ္ လို႔ ဆုိလိုတယ္။ မက်င့္ရင္ ဘာျဖစ္မလဲ။ သာသနာကို ေစာ္ကားရာက်တာေပါ့။ နားလည္မိပါသလား။
မလည္ဘူး ဆုိရင္ အေပၚဆံုးက ေျပာထားတဲ့ စကားလံုးကို ကိုယ့္ဘာသာ ျပန္ေျပာလုိက္ပါ။
(အို..အသိဥာဏ္နည္းပါးလိုက္တာ) << ေတာ္ၾကာ ဘာကို ေျပာမွန္း မသိ ျဖစ္ေနဦးမွာ ျမင္ေယာင္လုိ႔ copy ပဲ ကူးေပးလုိက္ပါတယ္။
:)
ခင္ဗ်ားလို ေဂါက္ေတာက္ေတာက္ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ စုတ္ျပတ္တဲ့အေတြးေခၚေတြနဲ႔ အခုလို ပို႔စ္ေတြ ေရးတင္ေနတာ ကုိယ့္ကိုကိုယ္ ဘယ္ကုိ သြားေတာ့မယ္ဆုိတာ သတိထားမိပါသလား...။ စာမ်ားမ်ားဖတ္ပါ။ ဖတ္ၿပီးလည္း ေတြးေခၚပါ။ ခင္ဗ်ား ဦးေႏွာက္ မီးျခစ္ဆံေလာက္နဲ႔ လိုက္တုိင္းတာ ေတြးမေနဖုိ႔ အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒီကြန္းမန္႔ကိုလဲ ခင္ဗ်ားလူအထင္ႀကီးေအာင္ တင္ထားတဲ့ သတၱိႏွင့္ တဖက္သားအေပၚ စဥ္းစား ခ်င့္ခ်ိန္ႏိုင္စြမ္းတို႕ ဟန္ခ်က္ညီေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္..ဆုိတဲ့အတုိင္း .. ကုိယ့္ကိုကုိယ္ ျပန္ခ်င့္ခ်ိန္ႏုိင္ဖို႔ တင္ရဲရင္ တင္ၾကည့္လိုက္ပါဗ်ာ။ ကြန္းမန္႔ မ်ားမ်ား ရခ်င္ရင္ တျခားနည္းနဲ႔ လႈပ္ရွားပါ။ သာသနာေတာ္ေတြ..ဂမီၻရပညာေတြ မပါလာရင္ ေကာင္းမယ္ဗ်ာ.။ ေစတနာဗရပြနဲ႔ အႀကံေပးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားလို ေဂါက္ေတြမ်ားလာရင္ ေဂါက္သီးဂိုဏ္း ျဖစ္သြားမွာ စိုးလို႔ပဲ။ ခင္ဗ်ား ဘယ္သူဆုိတာ .. သိပ္မလိုေတာ့ပါဘူး။
Post a Comment