Thursday, January 29, 2009

My Little Pet !



ရံုးက အျပန္ Kallang Way တေလွ်ာက္ လမ္းေလွ်ာက္လာရင္း ေတြ႕ခဲ့တာ... သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ ဖုန္းေျပာရင္း သူ႕ကို ေရေျမာင္းထဲမွာ ေတြ႕လိုက္လို႔ ဖုန္းေျပာတာေတာင္ရပ္ၿပီး အမိအရ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ယူခဲ့တာ...

ကၽြန္မ ေၾကာင္ကေလးနဲ႕ သိပ္တူတာပဲ
အဲဒီလိုပဲ သံုးေရာင္ျခယ္...ျဖဴတဲ့ေနရာမွာ ဆြတ္ဆြတ္ျဖဴ...အနက္ေရာင္ေနရာမွာ လံုး၀နက္...အ၀ါေရာင္ေနရာမွာ လံုး၀
၀ါ (ကၽြန္မ ေၾကာင္ကေလးကို ေကာင္းေကာင္းသိတဲ့ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းကိုျပေတာ့ သူေတာင္ အံ့ၾသလို႕...)

လူတူမရွား ေၾကာင္တူမရွား ေလာကကိုး..

အဲဒီလိုပဲ ေခါင္းေလးမွာ အ၀ါနဲ႕ အနက္ၾကားေနတယ္
ကၽြန္မ ေၾကာင္ကေလးလိုပဲ မ်က္လံုးမွာ အမဲကြက္ေလးႏွစ္ဖက္ ရွိဦးမလား သူ႕ကိုေတာ့ မ်က္ႏွာေသခ်ာ မၾကည့္ခဲ့ရလို႕ မသိဘူး (အဲဒီ အမဲေရာင္ေလးေတြ ကြက္ေနလို႕ တခ်ိဳ႕က "မ်က္မွန္" လို႕လဲ ေခၚၾကတယ္)

ေၾကာင္ကေလးကို ကၽြန္မ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ (Aug 2003) ေလာက္မွာ ေမြးခဲ့တာ... ကၽြန္မ အရင္က ေၾကာင္ လံုး၀ မခ်စ္တတ္ဘူး...သူတို႕ကို ေမြးတဲ့ထိလည္း မခ်စ္ဘူး... အိမ္မွာလည္း ေၾကာင္ မေမြးပါဘူး။ သူတို႕ အေမကိုေတာ့ ကၽြန္မ အေဒၚက ထမင္းေတြ ဘာေတြ ေကၽြး ေကၽြးေနေတာ့ အိမ္ေနာက္ကိုေတာ့ ခဏခဏလာတယ္..ကၽြန္မက ရႈပ္လို႕ မႀကိဳက္ဘူး။

ဒီလိုနဲ႔ အိမ္မွာ သူတို႔ကို ေမြးေရာ ဆိုပါေတာ့.. စိတ္ညစ္လိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ေတာ့ ...ေမြးတာလဲ သံုးေကာင္ေတာင္မွ...တစ္ေကာင္က အေမတူ..မီးခိုးေရာင္၊ ေနာက္ ျဖဴေဖ်ာေဖ်ာနဲ႔ တစ္ေကာင္၊ ေနာက္ဆံုး ကေတာ့ သံုးေရာင္ျခယ္ကေလးေပါ့...

သူ႕အေမကလည္း ေမြးၿပီး မခြာေတာ့ဘူး...ကၽြန္မက ေနရာေရႊ႕ပစ္ခ်င္တာ အျဖစ္ကလဲ မရွိ.. ကၽြန္မအေဒၚကလည္း အေကာင္ငယ္ေလးေတြ ဆိုေတာ့ သနားလို႔ထင္တယ္.."သူ႕ဘာသာေနတာ ညည္းေပြ႕ထားရလို႔လား" တဲ့။ ေပြ႕သာထားရရင္ေတာ့ ..ဟင္း ဟင္း... မိုးမီးေလာင္လို႕ သိၾကားမင္းေတာင္ ေနစရာ မရွိ ျဖစ္သြားမယ္။

မ်က္စိပြင့္ နားပြင့္တဲ့ အရြယ္လဲ ေရာက္ေရာ...အဲဒီ သံုးေကာင္ ေဆာ့လိုက္တာဆိုတာ လွ်ပ္စီးလက္သလား ထင္ရတယ္...(အဲဒါေၾကာင့္မို႔ထင္တယ္..အကုန္ ေယာက္်ား ေစာေစာရကုန္တယ္)

ကၽြန္မေက်ာင္းက ျပန္လာရင္ သူတို႔နဲ႔ တရန္..ေျခေထာက္လာဆြဲ သြားနဲ႔ လာျခစ္...ကၽြန္မက အသည္းတယားယားနဲ႔ .. ကိုင္ကလဲ မကိုင္ရဲ...တံျမက္စည္းနဲ႔ ေျခာက္ထုတ္ရတာ...(အမွန္ကေတာ့ ႐ိုက္ထုတ္တာပါ..နာေတာ့ မနာပါဘူး)... သိပ္မုန္းတာပဲ... ေၾကာင္ဆိုတဲ့ သတၱဝါမ်ား...

တရက္ေတာ့ ကၽြန္မ လွမ္းထားတဲ့ အ၀တ္ေတြ ဆြဲခ်ၿပီး လံုးေထြး ေဆာ့ေနၾကတာနဲ႕ ေက်ာင္းမသြားခင္ မနက္ေစာေစာ ေရနဲ႔ပက္ၿပီး ဆံုးမ ပစ္လိုက္တယ္...ဒါေပမယ့္ သိပ္လဲ မစိုပါဘူး ... လွ်ပ္စီးလက္ေနၾကတဲ့ ဟာေတြဆိုေတာ့ လွစ္ကနဲဆို ထြက္ေျပးၾကတာ တန္းေနတာပဲ...

အိမ္မီးဖိုခန္းထဲမွာ သိပ္လဲ မသံုးျဖစ္တဲ့ မီးေသြးမီးဖို တစ္ခုရွိတယ္။ အဲဒီေပၚမွာ ဝါးဆန္ကာေလးတစ္ခုလဲ ေမွာက္ထားတယ္။

ေက်ာင္းအားရက္
တရက္မွာ ကၽြန္မ အဲဒီ အခန္းထဲမွာ ရွိေနတုန္း အဲဒီ မီးဖိုေပၚက ၀ါးဆန္ကာေလးေပၚကို သံုးေကာင္သား ကုတ္ကတ္တက္ေနၾကပါေရာ...ခဏေနေတာ့ ေအာက္ဆင္းေဆာ့လိုက္ ..အေပၚျပန္တက္လိုက္နဲ႕ ၊ ဆန္ကာခံုးေလးက ေသးေသး၊ သူတို႕ကလည္း ေသးေသးေလးေတြ ဆိုေပမယ့္ ေနရာ က်ဥ္းက်ဥ္းကို ကုတ္ကပ္ေနၾကတာ...သံုးေကာင္သား မ်က္လံုးျပဴးျပဴး နားရြက္ကားကားနဲ႕...
ကၽြန္မ အဲဒါကို ၾကည့္ရင္း စိတ္ထဲမွာ ဘယ္လို ခ်စ္သြားမွန္း မသိဘူး...

အဲဒီအခ်ိန္ကစလို႕ အဲဒီ ေၾကာင္ကြက္ကြက္ေလးက ကၽြန္မ အခ်စ္ဆံုး ေၾကာင္ကေလး ျဖစ္လာတာပဲ။
ဟုတ္တယ္ .. အဲဒီ တစ္ေကာင္ပဲ ခ်စ္တာ...သူက အဝဆံုး အလွဆံုးေလ။

သူႀကီးလာေတာ့ သိပ္မေဆာ့ေတာ့ဘူး...ေနာက္တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ သူ ကေလးေလးေတြ ေမြးတယ္..ပထမဆံုးေမြးတာ ႏွစ္ေကာင္..သိပ္မၾကာဘူး တစ္ေကာင္က ဆံုးသြားတယ္...မ်က္ေစ့ေ႐ွ႕တင္ဆိုေတာ့ သိပ္ ဝမ္းနည္းတာပဲ...သူေမြးတာေတြ သိပ္ အဖတ္မတင္ဘူး..ကၽြန္မ ဒီကိုလာေတာ့ တတိယအႀကိမ္ေမြးတဲ့ ကေလး တစ္ေကာင္နဲ႔ပဲ က်န္ခဲ့တာ..

နာဂစ္တံုးက သူတို႔ကို သိပ္ပူရတာပဲ...အိမ္နဲ႔ ဖုန္းအဆက္အသြယ္ရေတာ့လဲ ခ်က္ခ်င္း မေမးရဲဘူး..စိတ္ထဲမွာ မလြတ္ေလာက္ဘူးပဲ ထင္မိတယ္..အိမ္ေဘးက သစ္ပင္ေတြ အကုန္လဲတယ္ ေျပာတာကိုး...၃, ၄ ခါဆက္ၿပီးေတာ့မွ ကၽြန္မ အေဒၚကို ေမးရတယ္။ "အမေလး ဘာမွ မျဖစ္ဘူး" တဲ့...သူေမြးတဲ့ ကေလးကေတာင္ ကေလးေလးေတြ ဆက္ေပါက္ေနတယ္ ေျပာတယ္။

ခုဆို သူ ၅ႏွစ္ခြဲေတာင္ရွိၿပီ

*
မေသခင္ထားခဲ့ရတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲေနာ္။

No comments: