Tuesday, January 13, 2009

အျဖဴေရာင္မ်ား ... သို႕မဟုတ္ အခ်စ္အေၾကာင္း အက္ေဆး (၂)



ယခင္ post
မွ အဆက္....

သူက ကၽြန္မရဲ႕ အိပ္မက္ေဟာင္းေတြကို စိုးမိုးခဲ့တဲ့သူ

ကၽြန္မရဲ႕ ရင္ခုန္သံေတြကို ထြန္းၫွိခဲ့တဲ့သူ

ကၽြန္မရဲ႕ ဘ၀လမ္းၫႊန္ ဆိုင္းပုဒ္ေတြကို အလြဲလြဲ အမွားမွား ျဖစ္ေအာင္ တတ္စြမ္းခဲ့တဲ့သူ

အႏွစ္ႏွစ္ အလလက တြယ္တာ စြဲလမ္းခဲ့ရၿပီး ျမတ္ႏိုး တန္ဖိုးထားခဲ့ရသူ
...

သူက အင္မတန္မွပင္ အျဖဴေရာင္ဆန္ပါသည္


အျဖဴေရာင္ကဲ့သို႕ ၾကည္လင္ သန္႕စင္သည္... ထို႕ေၾကာင့္ သူ႕ကို ကၽြန္မ ဂရုတစိုက္ ယုယ လိုပါသည္
အျဖဴေရာင္ကဲ့သို႕ ရိုးရွင္း သက္ၿငိမ္သည္... ထို႕ေၾကာင့္ သူ႕ကို ကၽြန္မ တသသ အရိပ္ၾကည့္ ေနခ်င္သည္ အျဖဴေရာင္ကဲ့သို႕ ပကတိ သိမ္ေမြ႕သည္... ထို႕ေၾကာင့္ သူ႕ကို ကၽြန္မ အျမတ္တႏိုး ခ်စ္ခင္္သည္ အျဖဴေရာင္ကဲ့သို႕ ကၽြန္မ၏ စိတ္ႏွလံုးကို ေပါ႔ပါးလြတ္လပ္ကာ ခ်မ္းေျမ့ ႏွစ္သိမ့္ေစသည္... ထို႕ေၾကာင့္ ကၽြန္မ သူ႕ကို ေလးေလး နက္နက္ တန္ဖိုးထားပါသည္

*
(အခ်စ္ ဆိုတာ ေပးလိုက္ရတာခ်ည္း မဟုတ္သလို ရရွိလိုက္တာခ်ည္းလဲ မဟုတ္တဲ့ တိုက္ရိုက္ လဲလွယ္တဲ့ စနစ္ တစ္ခုလို႕ သိခြင့္ရလိုက္တယ္)

*
အဲဒါ သူ႕ဆီမွာေတြ႕ရွိ
ကိုယ္ ရွာေဖြမိတဲ့ အခ်စ္ေပါ႔

(to be continued)
______________________________________________________________

၀န္ခံခ်က္။
----------
တတိယ စာေၾကာင္း "
ဘ၀လမ္းၫႊန္ ဆိုင္းပုဒ္ေတြကို အလြဲလြဲ အမွားမွား ျဖစ္ေအာင္ တတ္စြမ္းခဲ့တဲ့သူ" ဟူေသာ စာသားမွာ ၁၉၉၄/၅ တ၀ိုက္တြင္ ထုတ္ေ၀ေသာ "ျမားနတ္ေမာင္ မဂၢဇင္း" ပါ "ဆရာ ျမျမင္းမိုရ္" ၏ "အခ်စ္ေဟာင္း" ကဗ်ာမွ စာသား ျဖစ္ပါသည္။

No comments: